Nanokozmetikum

Egy hét szenvedés vagy pár óra?

2015. május 12. 12:46 - NanoVica

A mindennapi életben számos veszély leselkedik ránk. Egy rossz mozdulat, egy szerencsétlen lépés elég ahhoz, hogy megtörténjen a baj. Az előző bejegyzésben egy edzőtermi balesetről volt szó, most lássunk egy másik, talán még hétköznapibb esetet, melyen a Lavylites termékek szintén segíthetnek.

Pár héttel ezelőtt, amikor hazaértem a munkahelyemről, szomszédom és egyben jó barátnőm férje üdvözölt a kapujukból. Visszaintettem és már kerestem is a kulcsaimat, hogy kinyissam az ajtót, amikor megláttam, hogy a szomszédom sántikál.

shutterstock_138227420_kicsi.jpg

Megkérdeztem tőle, mi történt, mire elmesélte, hogy éppen a kertben tett-vett, amikor elbotlott egy zsinórban és ráesett a térdére. Mivel tudom, hogy ők is használnak Lavylites termékeket, megkérdeztem, mivel kezelte. Erre azt válaszolta, hogy éppen akkor történt és egyelőre semmivel. Ekkor elbúcsúztunk, végszóul azt mondta, kikéri felesége véleményét.

Másnap délután, amikor ismét hazaértem a munkából, eszembe jutott az előző napi találkozás a szomszédommal és mivel ez alkalommal nem futottunk össze, úgy döntöttem, meglátogatom.

Mikor beléptem hozzájuk, szomszédom éppen újságot olvasott, felesége, barátnőm nyitott ajtót. Betessékelt és megkérdeztem, hogy van a férje. A kérdésre már ő maga válaszolt.

Miután találkoztunk előző nap, azonnal bement, hogy valamivel kezelje a térdét, barátnőm a Lavyl Auricumot ajánlotta neki. Miután párszor befújta vele a sérült területet, lefekvés előtt egy kis Lavyl Bodyt is bemasszíroztak a bőrébe. Az éjszakát ezután fájdalmak nélkül aludta át.

Elmesélte azt is, hogy amikor reggel felkelt, egyáltalán nem dagadt be a térde, csak egy kis véraláfutás emlékeztette az előző napi balesetre. Amilyen gyorsan jött a fájdalom, olyan gyorsan el is szállt.

Ebből a történetből is az a tanulság, hogy mindig jó, ha kéznél van egy Lavyl Auricum és egy Lavyl Body, hiszen az élet kiszámíthatatlan és néha kellemetlen meglepetéseket tartalmaz: például egy rossz mozdulatot, melytől egyesek hetekig szenvednek, de a Lavyliteszt használók csupán pár óráig.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nanokozmetikum.blog.hu/api/trackback/id/tr1007453506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása