Nanokozmetikum

A Lavyl 32 spray fehérebbé varázsolja a mosolyt

2015. március 03. 18:04 - NanoVica

A Lavylites termékek felhasználási területe rendkívül széles skálán mozog, de van pár közös jellemzőjük, melyek közül a legfontosabb: meglepő eredményt produkálnak viszonylag rövid idő alatt. A gyors hatás oka a magyar szakember által kifejlesztett nanoeffektor, mely a hatóanyagok „csomagolóanyagaként” arról gondoskodik, hogy a termékek hatóanyagai közvetlenül a sejten belül fejthessék ki hatásukat.

shutterstock_154016042_kicsi.jpg

A problémákat a gyökerüknél kell kezelni. A különféle rejtélyes eredetű betegségek okát gyakran a szájüregben és környékén kell keresni, ezért fokozott figyelmet kell a fogaink ápolására fordítani. Ezek tudatában nem meglepő azt hallani, hogy a Lavyl 32 spray segítségével megszabadulhatunk a különféle ízületi panaszainktól, a fejfájástól, de akár az emésztési bajoktól is.

Lavyl 32 spray a fogak számáról kapta a nevét. A szennyeződéseket eltávolítja, a lepedék újraképződését pedig meggátolja. Az 50 ml-es és 150 ml-es kiszerelésben kapható spray erősen sterilizáló, gyulladáscsökkentő, fogíny-regeneráló és szagmentesítő hatású.

Amikor megismerkedtem a Lavyl 32 sprayjel, kíváncsian vártam, hogy vajon ennek a terméknek milyen pozitív hatásait tapasztalom és mennyi időn belül. Családunk fogkrém helyett kezdte ezt használni.

Nekem gyakran volt fogínyvérzésem, ez kb. 1 hét aktív Lavyl 32 spray használat után teljesen elmúlt. Egyszer a tükör előtt készülődve észrevettem, hogy mintha a fogaim fehérebbek lennének, mint azelőtt. Később tudatosan odafigyeltem erre, folyamatosan néztem, hogy vajon valóban világosodik-e a fogam vagy csak káprázik a szemem. Nem káprázott: mára azt mondhatom, hogy fogaim kb. 2 színárnyalattal fehérebbek.

Mindezek mellett a Lavyl 32 spray alkalmazása során a termék számos pozitív hatását vettem észre magamon. Például megszabadít a fogkőtől és újraépíti a fogzománcot. Már fiatal korom óta fogkoronáim vannak elöl, melyek a hosszú idő alatt eléggé  elváltak a fogínytől. A Lavyl 32 spray 2-3 hónapos használata után észrevettem, hogy a fogínyem kezd visszahúzódni a fogaimra.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nanokozmetikum.blog.hu/api/trackback/id/tr817238051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása