Nanokozmetikum

Lavylites: akár a tüdőgyulladás kezelésére

2015. február 02. 10:19 - NanoVica

Egészségünk megőrzéséért, gyógyulásunkért bármire képesek vagyunk. Manapság rengeteg gyógyszer ígéri a gyógyulást, azonban ezeket laboratóriumban előállított kémiai anyagaik miatt nem mindenki szedi szívesen. Akik a természetes gyógymódokat részesítik előnyben, azok számára van egy jó hírem: mára ismertté vált egy nanotechnológiával kikísérletezett, magyar fejlesztésű, gyógynövényekből összeállított készítmény. A Lavylites termékek rendkívül hatékonyak, sokoldalúan felhasználhatóak és egyben remek üzleti lehetőségeket kínálnak. Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megosszam tapasztalataimat és hogy bemutassam az új világszenzációt.

shutterstock_189768950.jpg

A találkozásom a Lavylitesszel egy nyári történethez köthető. Június végén családommal egy hetet Balatonbogláron töltöttem. A rossz idő ellenére 15 éves fiam 9 éves lányommal együtt úgy döntött, mégis megmártózik a magyar tengerben. A kalandra kislányom szervezete szombatra száraz köhögéssel válaszolt.

Másnap szomszédasszonyom és egyben barátnőm egy sprayjel jött át hozzánk azt tanácsolva, hogy próbáljuk ki, hátha használ. Ők is akkortájt kísérleteztek vele. Tanácsára 1 dl vízbe 3 puffot fújtam, kislányom azt kortyolgatva megitta, majd 1-1 puffot fújtam a mellkasára és a hátára is.

Hétfőn reggel a körzeti orvosunk megvizsgálta kislányomat és ezt követően az első hozzám intézett kérdése így szólt: „Mennyi volt a kislány láza?” Nehezen hitte el, hogy a gyermeknek nem volt korábban láza, mivel megállapítása szerint tüdőgyulladásban szenvedett. Végül felírt neki többféle gyógyszert: antibiotikumot, vitaminokat, köptetőket, de végül úgy döntöttem, semmit nem váltok ki: a spray meglepő eredménye felkeltette érdeklődésemet és belül éreztem, hogy nekem ezzel még dolgom lesz. Elhatároztam tehát, hogy igyekszem minél jobban megismerni a terméket, szerettem volna még több tapasztalatot szerezni.

Folytattam tehát a Lavyl Auricum Sensitive Spray használatát és kislányom meglepően gyorsan meggyógyult: hétfőn kezdett felszakadozni a köhögése, kedden már az orrát fújta, szerdára pedig teljesen tünetmentes volt. És hogy mennyit használtam el ez idő alatt az 50 ml-es sprayből? Én is meglepődtem, hiszen szerdán a spray tartalmának csupán a negyede hiányzott.

A Lavyl Auricum Spray öngyógyítást serkentő, fájdalomcsillapító, gyulladásgátló, gomba- és baktériumölő, vírusinaktivátor, sejtregeneráló hatású. A spray csak természetes anyagokat tartalmaz, méghozzá olyanokat, melyek lelőhelyeit sem szennyezés, sem civilizációs ártalom nem érte. Érdekessége, hogy a sejtek számára közvetlenül hasznosítható, rendkívül gyorsan felszívódik. A Sensitive változat a Lavyl Auricum Spray érzékenyebb bőrűeknek készült speciális fajtája.

A Lavylites termékek 137 különféle gyógynövényt tartalmaznak, valamint belőlük ásványi anyagokhoz, nemesfémekhez és gyógyító kristályok rezgéseihez is hozzájuthatunk. A termékek különlegessége, hogy hatóanyagok helyett azok rezgés- mintáit juttatják be a sejtekbe. Rendkívül gyorsan hatnak, és más gyógymódokkal nem összeférhetetlenek. A Lavylites termékeknek ráadásul nincsenek mellékhatásai, a felesleges, fel nem használt anyagok pedig 72 órán belül kiürülnek a szervezetből. És végül egy meglepő tény: 80 éves kor felett akár 91%-ra is képesek növelni a sejtműködést.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nanokozmetikum.blog.hu/api/trackback/id/tr437132597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása